dinsdag 28 augustus 2012

Challenge #84: String Blind-Sighted

Wat een uitdaging deze maandag. Blind een string tekenen en deze vullen met tangles. Klinkt gemakkelijk, maar eenmaal met de uitvoering bezig is het toch wat moeilijker dan gedacht.Eerst het tekenen van een blind string. Ik moet bekennen dat ik pas met de 3e string ben begonnen met het tanglen, de 1e strings waren veel te klein en niet tangle-waardig. De 3e heb ik toch maar genomen. Eerst het blad maar eens een paar keer draaien, en dan al gaande weg wat getangled. Ik heb het heel eenvoudig gehouden, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Misschien ga ik nog wel een proberen deze week.

               

What a challenge this Monday. Blind drawing a string and populate it with tangles. Sounds easy, but doing it is more difficult than expected. First drawing a blind string. I must confess the first two strings i made were useless, they were too small, and not tangle-worthy. The 3rd one I used. The first step was turning the paper around to decide what I was going to do. The original position was gave me te best inspiration, so I started with tangling.I kept it simple, and I'm curious what you think about my work.
Perhaps I will try another one. 

11 opmerkingen:

  1. Nicely done. I like it simple and I love your spider.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the flow....the way you knew just how much linework and patterning to make it perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great tangling, Insy Winsy spider is delightful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig, en grappig met dat spinnetje.
    Door zijn eenvoud is hij juist erg fraai!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you all for your nice comment. Never thought that the little spider would attract so much attention.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simpel en mooi!
    Less is more zeggen ze ooit hè dat is hier echt van toepassing!
    Limburg dat is niet zo gek ver van hier ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really like the simplicity of it! (And that little spider is adorable!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very cool - I also love the spider and the web, with garden-like tangles - reminds me of my garden yesterday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, deze is wel heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen