zondag 2 september 2012

Zendala dare # 21

Het was heerlijk weer vandaag, en na een hele dag bezig te zijn geweest met het wegwerken van de was en bergen strijk werk, zijn we gaan wandelen in het veld met onze lieve hond. De stop bij de molen voor een verfrissend drankje halverwege is altijd een feest voor onze hond, en natuurlijk ook voor ons.  Laat in de middag, kan ik dan ook eindelijk gaan zitten, en me uitleven op de zendala dare # 21. Ik heb de laatste tijd wat werkjes bekeken, en ben bijzonder gecharmeerd van werkjes die welliswaar in zwart wit zijn uitgevoerd, maar die toch ook hier en daar 1 kleurtje hebben. Ik besluit dan ook om dit te proberen. Ik ben zelf uitermate tevreden over het resultaat.


The weather was great today, and after a hard day of work by getting rid of the laundry and ironing, we go for a walk with our lovely dog. The stop at the mill for a refreshing drink halfway is always a treat for our dog, and of course for us. Late in the afternoon, I can finally sit down, and I enjoy the zendala Dare # 21. I recently watched some art from zendala en tangle artists, and I am especially fond of the ZIA's or tiles done in black and white, with a little touch of color. And therefore I decided to try this. I'm very pleased with the result.

9 opmerkingen:

  1. Wow, this is incredible! I've enjoyed studying it. The original pattern is there but so intricately worked that it isn't immediately evident- such a great detail!

    I love this :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is really beautiful. I'm so glad I can see it in the larger size when I click on it. I love your work, and enjoy looking at all your entries.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel, heel erg mooi. Ook ik houd me meestal bij het oorspronkelijke zentangle idee van zwart/wit, maar soms (zoals in jouw zendala) is kleur gewoon leuk om te doen en mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij mooi geworden! Er is zo veel te zien! En je ziet eigenlijk niets van het gekantelde effect! Vandaag ga ik ook plaatsen want ik heb er 2 gemaakt! Nog een paar kleine dingetjes omstreeks 11 uur staan ze er ook bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your zendala is very pretty, I do love the pink running through it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful beautiful,
    I love the combination of grey with pink!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful--the simple touch of pink, so soft and pretty and the pattern work is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I very much like the way you have not been held rigidly to the line of the template but used it as a suggestion for shapes and tangles. This is something I have been trying to achieve with limited success. I also like the touches of multidimensional color. This is a lovely tile.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen