dinsdag 16 april 2013

Zendala Dare 53

Wederom een prachtige template. Helaas had ik dit weekend niet zoveel tijd om te tanglen. en had ik maandagavond pas mijn zendala klaar. Vandaag had ik vrij, maar er kwam van alles tussen zodat ik hem( of is het haar) nog steeds niet heb kunnen posten. Nu dus maar even snel voor het kokerellen mijn zendala geplaatst, want vanavond ga ik weer naar de avondschool voor mijn cursus Illustrator.

Again a very nice template. Unfortunately I had no time to tangle this weekend. So I had finished the zendala monday evening. I wanted it to post today, because it is my day off, butt several things happened And I still hadn't post it. So now just before I have to cook dinner I take some minutes to post it, because tonight I'm going to school for my illustrator lessons.

Have fun with zentangeling....

5 opmerkingen:

  1. Ik vind deze heel mooi Diana! Prima dat je een vlak wit gelaten hebt. Leuk, de bloemen in het midden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ja! hij is heel erg mooi.
    leuk illustator lessen.
    ga je het ook ergens voor gebruiken als je klaar bent?
    voor werk of zo? boeken illustreren?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous - I love what you've done with this Zendala.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really like the floral tangles. Your tangles and the shading gives a nice depth to this.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reminds me of the flowers and bees in the garden! Nice work!

    BeantwoordenVerwijderen