zondag 9 februari 2014

ZD 90 : Happy birthday Erin

Een late inzending voor de Zendala dare van deze week. Ik heb al enige tijd geen zendala meer gemaakt, en had vanavond echt weer eens zin om een zendala te maken. Aangezien het de eerste dare van de maand is, weer een met een extra opdracht. En wel een keuze maken uit je lievelings patroontjes. Dat is wel moeilijk want ik heb zo met periodes patronen die ik veel teken, en dan weer een tijdje helemaal links laat liggen. Dus maar gekozen voor de patroontjes waar ik afgelopen tijd veel mee gespeeld heb. Fassett en Heartstring/puffle want de laatste 2 vind ik erg veel op elkaar lijken. Dus ik puffle maar getekend in mijn Heartstring.

A late post about this weeks zendala. It has been a while ago that I made a zendala. But tonight I thougt I should do one, and I loved it. Because first dare of the month an extra challenge, it is to use your favorite tangle. Thats hard for me because I have so many, and most of the time I use a tangle quite often and then I just put it aside and have another one being my favorite. So I choose to pick the tangles I have been playing around with the last few days.  The tangles I used are Fassett and Heartstring/puffle because I think they are almost the same, so I used some puffle into my heartstrings. 

Have fun and a nice weekend!


5 opmerkingen: